شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با انواع واكس هاي چرم

ابتدا به ياد داشته باشيدقبل از استفاده از واكس، به وسيله پد مخصوص، كثيفي و گرد و غبار را از روي چرم پاك كنيد.

  1. اسپري: ابتدا اسپري را خوب تكان دهيد. اسپري كردن بايد در فضاي باز و بدون وزش باد و با فاصله ۱۰ الي ۲ سانتي متري از محصول صورت پذيرد. اسپري كرئن بايد به صورت متناوب و در تمامي سطوح محصول اعمال گردد. سپس اجازه دهيد به مدت دو ساعت اسپري جذب محصول شود.
  2. كف هاي اسپري شونده: ابتدا اسپري را تكان داده و مقداري از كف را روي سطح چرم اسپري نماييد. سپس با اسفنج مخصوص آن را به تمامي سطح چرم بماليد و اجازه دهيد تا كمي جذب چرم شده و سپس بوسيله پد مخصوص، كثيفي را از روي چرم پاك كنيد.
  3. كرم ها و واكس هاي جامد با استفاده از اسفنج، مقدار مناسبي از كرم يا واكس را روي سطح چرم بماليد و تا قبل از جذب كامل آن، وارد محيط هاي آلوده به گرد و غبار نشويد.
  4. واكس هاي مايع: ابتدا يك دستمال بزرگ در زير محصول قرار دهيد تا از كثيف شدن سطوح زير آن جلوگيري شود. سپس قوطي واكس را به خوبي تكان داده و قسمت اسفنجي آن را بر روي سطح چرم قرار داده و فشار دهيد تا مايع واكس خارج شود. سپس با اسفنج روي درب، مايع را به تمامي قسمت هاي محصول بماليد.
  5. اسفنج هاي روغني: پس از اطمينان از مناسب بودن اين واكس روغني براي محصول شما، اسفنج آغشته به روغن را بر روي سطح چرم بماليد و تا قبل از جذب كامل آن، وارد محيط هاي آلوده به گرد و غبار نشويد.

 

خريد محصولات چرمي در همدان

خريد كفش چرم مردانه در همدان

منسوجات چرمي در همدان

 

 

سايت اصلي : تراچرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.